I wanna do bad thing with yoooou...

God kväll!

Här sitter jag, sliten efter en hård dags true blood tittande. Är snart igenom säsong tre och sen är det väl bara säsong fyra kvar innan jag "hunnit ikapp" och kan forsätta mitt liv. Det är så mycket jag borde göra egentligen. Färga håret, städa, laga mat, vara med Jonny, planera mitt födelsedagsfirande, you name it... Och träna! Jag som hade en sån bra träningssommar. Jag hade verkligen fått upp konditionen och kommit igång på riktigt. Men sedan kom förkylningen och värst av allt, hösten. Nu känner jag mig degig, lat och dallrig. Har ingen motivation alls att spendera den lilla fritid jag har på friskis med en massa svettiga kärringar eller i ett elljusspår i en mörk och läskig skog. I slutet av augusti innan ett friskispass satt jag och läste deras interntidning och på framsidan var en av rubrikerna "Så kommer du igång med träningen efter semestern". För mig lät det lika konstigt då som nu. Jag skulle snarare behöva hjälp med att inte sluta träna efter semestern.

Nej, nu ska jag faktiskt göra Jonny sällskap i köket.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0