To impress

Har spenderat senaste timmen framför tven och idol. Jag har inte följt det särskilt bra i år, tyvärr. Tycker det är roligast när de som fått guldbiljetter ska visa sig värdiga och får riktig konkurrens. Men tiden och intresset har liksom inte funnits. Men idag så satt jag iaf bänkad. Och vad gör man om man inte hängt med i karusellen? Jo, man går in på youtube och kollar på alla intressanta audtions där istället. Ett klipp på en tjejs audition skulle jag kunna sätta på repeat en tag framöver. Det är en söt tjej och bra låt, hon sjunger bra och allt sånt där. Men det allra bästa med hennes audtion är hur j*kla imponerad juryn blir. Att den här 16åriga tjejen kommer dit och och överträffar alla förväntningar med en egenskriven låt, det är det bästa, och så coolt. Jag blir liksom glad inombords att se den här tjejen göra något så bra.
Nog pratat, ta en titt själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0