Hallo!

Ikväll har jag ÄNTLIGEN lite fritid som är helt oplanerad. Helt otroligt behövligt känner jag. Har plockat lite bland alla mina prylar som bara har blivit liggandes och längtat efter sin rätta plats och kläder som hamnat på villovägar från den trygga garderoben.

Nu har jag kikat på Så mycket bättre sittandes på min provisoriska soffa (aka. filt på golvet). Imorgon ska det förhoppningsvis bli lite ändring på vår soffsituation då det blir ut på möbeljakt. En soffa, matgrupp och en spegel är prio ett. Speciellt en spegel är väldigt svårt att klara sig utan har jag märkt. Vi har ju förstås en spegel i badrummet men problemet är att vi äntingen är lite för korta eller att personen som satte upp hela grejen var jättelång. För jag måste verkligen stå på tå för att ens kunna se mina egna ögon. Det är inte lätt att sminka sig på morgonen kan jag berätta. Och sedan vill jag alltid ta en sista titt i spegeln innan jag går utanför dörren för att kolla att jag är gå-ut-duglig så att säga, så då blir det att ta in en pall i badrummet och klättra upp på den i ytterkläder och hela fadderullan. Inte så behändigt och väldigt störigt. Så kort är jag väl ändå inte?!

Nu ska jag gå och klappa lite på mina söta, små, sovande katter och sedan se vad Jonny pysslar med.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0