Shoppingspree

Jaha, då var man ett köksbord + stolar och en soffa rikare. Men också 10 000 kr fattigare. OMG typ. Min plånbok ligger och krampar och vrider sig av smärta.

Köksbordet var ett litet impulsköp från Nisses. Men det var ju så yttepyttegulligt och tillräckligt litet för vårt yttepyttiga kök att det inte gick att motstå. 2300 kr gick det på.

Och sen till det som har grämt mig i flera månader nu. Vilken soffa ska jag köpa? Det slutgiltliga svaret blev den här:

 

Dessutom hittade jag min typ drömtvbänk! Så jäkla häftig att jag lätt skulle lägga 10 000 på den, även fast det var i det dyraste laget om man säger så, haha. Så satans snygg!

 

Och en grej till som jag vill ha. En hallmöbel med spegel som jag skulle köpt rakt av om den fanns i en annan färg. Frågade aldrig om den fanns i några andra färger så det måste jag nog göra någon dag här framöver. Helt perfekt i hallen med hyllor att ställa grejer på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0