En sk. bildbomb


Tänkte väl att det var dags att dela med mig av lite bilder. Helt ovärda bilder egentligen men jag tycker det är kul att visa ändå, hihi.

Bilden här över föreställer iaf min fina lilla bricka jag köpte på loppis för 20 kr. Dock tror jag att tanten blåste mig eftersom jag i efterhand har kommit på att den stod på ett bord där allt var halva priset på. Sånt blir jag sur på. Inte för pengarnas skull utan själva principen.

 

Och såhär ser det ut på bordet framför mig just nu. Eller typ. Hann äta upp muffinet innan jag hann skriva inlägget men i stort sett. Tänkte att jag skulle prova vaniljte eftersom att jag är så såld på vaniljlatte, det var OK, men inte mer än så!

 

Kunde inte låta bli att lägga vantarna på den här underbara lilla handkrämen idag. 59 kr på kicks. Luktade underbart och gav mig silkeslena händer. Och själv förpackningen var oerhört söt. Den var inte det enda jag fick med mig hem idag, men jag skäms lite över mitt shoppande så jag tänker inte avslöja något mer än så. Usch, vad jag shoppar. Men nästa månad lovar jag mig själv att det inte ska bli lika mycket. Grejen är den att jag har fått snåla hela mitt liv och inte kunnat köpa saker jag velat ha så jag tror kompenserar en hel del. Jag har låtit det vara så nu ett tag men nästa månad ska jag bli LITE striktare. Och nu har jag skrivit ner det vilket betyder att jag måste hålla det. Good!

 

Här har vi en dålig bild på min present till min kära syster som fyllde 18 år i fredags. Visst var presentsnörena fina? Det var pinsamt roligt att välja färger. Längtar tills jag får slå in något igen så att jag har en anledning att hitta blir roliga färgkombinationer till snörena. Haha, herregud vad jag är lättroad. En av mina bättre egenskaper.

 

Den ser inte mycket ut för världen på den här bilden, men tänk levande ljus i den så blir det himla fint måste jag säga. Och priset? 3 kr på loppis. Tyvärr var det ju inte jag som fyndade den här gången utan mor min :)

 

Tuff bild som Jonny har tagit från vardagsrumfönstret.

 

Lilly får avsluta de här randombilderna. Tööööt va? Jag säger faktiskt töt också. Sånt där trevligt bebisspråk pratar jag med våra katter. Roland blir till Loland. Loland tööööt brukar jag säga. Så löjlig är jag, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0