Nails, nails, nails

Har blivit lite besatt av naglar och nagellack. Har väl säkert suttit i 2 timmar nu och kikat runt på alla möjliga färger och former. Hittade iaf en variant som jag ska prova göra idag. Dock inte med dessa vackra färger (farligt snygga!!!!) utan med någon av dem jag har i mitt lilla förråd.

 

Men seriöst, hur vackert är det inte?! Får lite ont i magen för att dessa lack inte är mina. Stackars mig typ, så känns det.

 

Och typ två timmar efter jag skrev allt detta ovanför så sitter jag fortfarande och kollar på nagellack. Och jag gjorde till och med en beställning. Yey! Ska jag visa? Klart jag ska!

 

OPI - Metallic 4 life (bild från Nailtastic)

OPI - I vant to be A-lone star (bild från Nailtastic)

OPI - Suzi and the lifeguard (kommer inte ihåg vart bilden var ifrån)

OPI - Melon of troy (Samma här med bilden)

China Glaze - Liquid leather (Och samma där såklart.)

China Glaze - Cherish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0